Torsdag

Dagen började väll inte så värst bra, när man kollar ut och det första man får se är snö.
Men men, gick iallafall till bussen som vanligt, och den fick åka runt idag igen.
Väl inne vid skolan var det prov första lektionen, men jag gick ifrån en stund för att säga hejdå till en mycket speciell person ♥ Hoppas du får det bättre nu gummis, så du slipper den här skiten!
Sen var det idrott, helt okej. Och efter det engelska, helt okej det med. Sen lunch och den var GOD (för en gångs skull). Sen hände det lite saker (och NEJ, det är INTE det NI tror). Så jag åkte hem. Och en viss person följer med och skolkar som vanligt. Ajja, det är inte mitt problem. Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, försökt och tänka hur det kommer bli nu, kom inte fram till något.

Nu ska jag fortsätta fundera. Eller jag kanske skulle läsa lite?

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossan

Erkänn att skolan var lite tråkigare utan mej (a)

Vad vare för nått som hände? "/



pusss :*

2009-02-12 @ 20:18:55
URL: http://josefiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0