<3

Det finns så mycket här i världen som kan göra en glad, men du, du gör mig gladast utav allt och alla! Det finns ingen bättre än dig. Jag vågar inte ens tänka mig hur världen vore utan dig. Du är bäst! Det finns ingen som lyssnar lika bra som du, det  finns ingen som bryr sig lika mycket som du! Du får mig alltid på br ahumör, oavsett hur mycket jag gnäller, och det är ju en del, eller hur? ;) Jag har sagt det så många gånger förut, och jag kommer att säga det igen!

Du är min bästa vän! ♥
Inte alla som har henne som bästa vän, känn er avundsjuka!



(Sorry att jag snodde en bild från din bilddagbok snyggis!)

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossi

Aw, du e ju bara för gullig!

Fatta avd glad jag blir, tack för att du lyser upp mina dar med ditt guldhjärta.

Du är världens finaste vän.

Jag älskar dej så himmla mkt så de finns inte, tack för att du alltid finns för mej när jag behöver dej, och annars också.

Du får klaga hur mkt du vill näru e med mej, lyssnar på dej <3

För du är värd att må bra, bästa vän <3

Du har ett hjärta av guld, utan dej hade allt varit.. värdelöst. De hade inte gått utan dej!

tack älskade vän för att du finns :*

2009-01-08 @ 10:29:33
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0