Lördag

Blev en tripp till Linköping med mamma idag, inget planerat men det resulterade i att jag hitta ett par sjuuuukt snygga skor :D Kolla på prislappen, 899:-, fan tänkte jag, aldrig att jag slänger ut så mycket pengar på ett par skor till. Sen kolla jag upp och såg skylten 70% REA :D Så mamma köpte dom till mig för 269:- xD Snacka om fynd! Snygga som få är dom också, kolla! ;)



Köpte mig även en tröja på gina typ :)

Sen åt vi god mat på Chili, gick på IKEA, alla andra roliga affärer, och så åkte vi till Maxi. Köpte ett nytt spel till systers singstar, typ pop eller nått. :)
Sen drog vi hem, kollade på tv förut, och nu sitter jag här. Ska snart sova.

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossi

Skoj med Linköping iaf, du får visa tröjan o skorna vill ja se också även fast ja ser dom på bild nu men ändå, haha :D

2009-01-24 @ 22:04:16
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0