Onsdag

Hej
Förlåt för dålig uppdatering här, men har inte haft tid.
Nu sitter jag iallafall i skolan med Elena, som kollar hästannonser ;)  Vi ska snart ha lektion med häxan, jag vill inte!!!! Hon är så hemsk, men men, det är bara att stå ut. Sen var dte tänkt att jag skulle ner med Jossan till stadsbiblioteket, men jag vet inte om jag orkar, får se sen om jag orkar.

Sen åker pappa och syster till Lofsdalen med fritidsgården idag, och dom är borta till söndag, så det är bara jag, mamma och djuren hemma :P

Nu ska jag vara social med Elena, haha.

Ses

Kommentarer
Postat av: Maadelen

dålig på att uppdatera jag också oo/

2009-01-21 @ 12:20:23
URL: http://flygare.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0