Fredag, Lördag

Var som sagt på studentutsparken igår, Johanna, Gabriella, Josefine tog ju studenten! Även Erica och Emil, men dom fick jag ingen bild på.
Var iallafall på Jessica och Hannas skolavslutning först, Jessica slutade 7:an och Hanna 9:an. Var inomhus för första gången på 12 år typ, för det regnade. Efter det åkte vi in till gymnasiet och kollade på utsparken och kortegen. Sen blev det stuentmottagning hos Gabriella först, med smörgåstårta och massa trevligt folk :) Efter det var det studentmottagning hos Josefine, även där med tårta och trevligt folk :) Blev dock inte så långvarigt för min och resten av ungdomarnas del, för det var typ klassfest på badstranden, så vi drog hem till Kajsa först, sen skulle vi gå, men jag och en till vart totalt opeppa när vi fick höra sällskapet så vi stannade hemma hos Kajsa när de andra drog till badstranden. De kom hem efter en timma igen typ pga olika anledningar, haha. Dock försvann hälften ut igen, och jag och två andra stannade kvar hos Kajsa och hade mycket trevligt. Blev mindre trevligt efter ett tag då en mindre bra mående person kom hem, så vi fick lek doktor, haha. Näe, skämt o sido, men vissa mår nog bättre än andra idag ;) Kvällen slutade iaf rätt lugn med massa snack och tårta hemma hos Hanna, haha :)

Och idag sov jag lääääääääänge, och hade förbannat jävla ont i nacken när jag vaknade :o Kan va för en viss person slog mig med en rulle pappersduk typ 200 ggr. Haha. Ont i huvudet har jag med, men av en annan anledning (a)
Jaja, jag ska inte klaga, finns dom som säkerligen mår ännu sämre idag, haha.

Ikväll blir det iaf Johanna :) Får se vad vi gör, går ju inte direkt o va utomhus, för det är sviiiiiinkallt!

Nu ska jag redigera bilder, eller iallafall se om det finns nån mer bild från gårdagens student som går att ladda upp.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0