Johanna dag idag!

Hellu alla glada människor! Har inte hunnit blogga nått idag, för jag har haft en mycket trevlig dag med min kära vän Johanna :)
Iallafall så sov hon hos mig från igår till idag, såg på 10 orsaker att hata dig igårkväll, och Johanna somnade typ efter halva filmen, och jag under eftertexten, haha. Så imorse när vi vakna stod filmen fortfarande på. Iallafall så körde vi moppe genom halva Ankarsrum igår, och som vanligt fanns det inget roligt folk ute. Såvi drog hem och kolla på Marley and me. Tjöt som vanligt i slutet, blödig som man är, haha.
Idag när vi vakna låg vi o snacka aslänge om allt möjligt, välbehövligt snack var det iallafall. Sen åt vi frulle, och satt vid datan e halv evighet och leta efter en viss person, haha. Asgarv på det säger jag bara! Tänker inte gå in på detaljer, men det var jävligt kul iallafall! Efter letandet tog vi oss en promenad, och sen drog vi hem, för jag skulle äta, och hon skulle hem till sig och äta. Roligt har vi haft, eller iallafall jag, haha.

Har även beställt Flyga Drake och Tusen Strålande Solar på pocket från Bokus nu, äntligen!

Nu ska jag sova.

Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0