Söndag

Blev ingen uppdatering igår, hade annat för mig nästan hela dagen, så jag hade inte en tanke på att blogga.
Började med att jag sov till kvart över 12 typ, skönt att sova ifatt de timmar jag missat när jag hostat igenom vissa nätter!
Blev iallafall väkt av min syster som kom in med min kanin och satte honom på mig, haha. Men han är söt :*
Åt fukost och satte mig framför tv:n och kollade när syster spelade GHWT, haha. Löste även korsod, har fastnat totalt för det, haha, roligt och nyttigt, och ett bra tidsfördriv är det iallafall! Sen hjälpte jag mamma lite, när hon skulle laga mat. Och efter det satt jag mig vid datorn och skulle leta reda på ett kanngodis recept, och det tog en evighet att hitta det, men när jag gjorde det skrev jag av det, och bakade kaningodis. Dock vet jag inte om jag vågar ge dom det, för det vart mycket mer mjöl i än va de skulle va, och det är ju inte säskilt nyttigt för dom direkt. Men vi får se, en liiten bit kaanske dom kan få smaka ;) Pappa kom även hem från Stockholm, så mormor och morfar kom och fikade och pratade konsert haha.

Idag blev det en tripp till tockholm med famljen + Mi. Shoppade och åt på IKEA :D Haha.
Blev lite inhandlat iallafall..
Köpte en tunika på Gina som jag ska ha på skolavslutningen.
1 par gladiatorsandaler och 1 par ballerinaskor på Skopunkten.
2 T-shirtar på H&M.
1 par chinos på BikBok.

Kollade även på lite som jag ska beställa i veckan.
1 Jeansjacka från H&M.
2 par jeansleggings frå Gina.
Lite toppar & linnen från H&M.
1 linne från Lindex.
1 bolero frn Linex.
1 väska eller 1 kjol frå Lindex. (Har inte bestämt mig för vilken jag ska ta)
Och lite mer..

Nu ska jag gå ner och äta kvällsmat.

Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0