Måndag

Dessa tråkiga rubriker..
Dagen började väll inte så värst bra, jag gick ganska tidigt till bussen för en gångs skull och tänkte vad skönt att slippa stressa..Men när det var ca 10 minuter kvar tills bussen skulle gå, kom jag på att jag varken hade busskort eller pengar med mig. Så jag började springa hem för att hämta det, men tror ni jag hann? Nej, jag missade bussen. Jag såg den åka iväg när jag sprang ner mot den. Så det var bara att börja traska hem igen och vänta på nästa buss.

Väl inne i skolan var det debatt pågång. Det var rätt kul, mycket skratt och mycket allvar, haha. Efter det var det matte, som faktiskt inte var så segt. Kan bero på att vi inte gjorde särskilt mycket. Lunch efter det. och det var ingen höjdare. Så när vi skulle redovisa på Häxans lektion sen, var ja hungrig och nervös, och det är ingen bra kombination. Men det gick iallafall, och vi fick sluta lite tidigare så vi hann med 13.25 bussen hem.

Väl hemma har jag inte ådstakommit(stavn?) så mycket. Ätit lite och läst lite i en ny bok. Vid 6 kommer Andreas hit, och vi ska hämta Jesper efter hans träning. Men andra ord, det är barnvakts time!

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0