Shopping

Jag vet inte vad det är med mig. jag brukar alltid vara helt "galen" i shopping och verkligen vilja ha allt. Nu vill jag inte ha nånting. Kanske har med årstiden att göra?

Kollade runt lite på ellos.se och hm.se. Hittade ingenting som föll mig i smaken, förutom en skjorta som jag sett på H&M i Västervik flera gånger, och som jag tänker köpa så fort jag vet vilken färg jag vill ha. Och ett par jeansshorts. Och en grön kappa, som jag velat ha länge. Men ingenting "nytt" som jag vill ha. Det är bara tråkigt att kolla på kläder just nu.

Vet iallafall att vi ska åka till Ullared efter min födelsedag, hoppas jag kan hitta nått då! Brukar ju alltid finnas nånting att ta på sig ;)

Hoppas att vädret vänder helt nu och att det blir vår snart! :D Peppar peppar, haha.

Ses 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0