Söndag

Sorry för dålig uppdatering, men har inte haft tid.

Gårdagen var ialalfall bra, Elena och hennes mamma hämtade upp mig vid skolan vid typ 8, och vi åkte till Ica och handlade lite, efter liite felkörning, haha ;) Inte så lätt nät man aldrig är i lilla Ankarsrum. Efter de skjutsade hon hem mig och Elena till mig. Och vi började kolla på Melodifestivalen, som sög som vanligt. Vad är det för fel på öronen på de svenska folket egentligen? Ajja, sen kom iaf Manda och vi beställde pizza, alla va hungriga direkt, haha. Sen gick vi för o hämta dom, och vi lyckades skämma ut oss på ditvägen. När vi kom hem käka vi  pizzan framför Hot Chic! Sen kolla vi på Morgan Pålsson, och efter det drog Manda hem. Så jag och Elena fortsatte att kolla på Morgan Pålsson när vi skulle sova ;)

Idag vaknade vi första gången vid typ 7, och somnade om. Sen vaknade jag vid 11, och då hade Elena varit vaken en stund, så vi satte på Morgan Pålsson filmen igen och Elena spela NintendoDs, haha. Vi kollade klart på filmen och gick upp typ fem öer halv ett, åt frulle och åkte till stallet. Gick en promenad med Nebban och Misty, grovryktade (haha, vilket ord) Nebban, Misty, Lillan och Cider innan vi åkte hem och kollade på Gustaf, haha. Ingen av oss orkade kolla så länge så vi satt oss vid datorn, och efter det åt vi lite. Sen satt vi vid datorn igen ;D Alva kom även en stund när Magnus var och pratade med mamma :) När hon hade gått hem, kollade vi på klipp från när Briar gjorde sitt sista "framträdande" på Göteborg Horse Show. Och sen åkte Elena hem.

De va min helg det :)
Nu ska jag lägga in lite mer musik på min nya Mp3 ;)

Ses

Kommentarer
Postat av: JULIAIRENE - fotoblogg

vad fotar du med? :P



ja visst va det fint? :DD

2009-03-02 @ 15:45:25
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0