Tisdag

Min dag har faktiskt varit helt okej! Tro det eller ej, men så är det faktiskt.
Dagen började iallafall med att jag kom i tid till bussen! Väl inne vid skolan hade vi Ullas lektion på morgonen, och jag hann jättelångt i mitt arbete. Känns skönt att inte behöva stressa med det iallafall. Sen hade vi engelska, där gjorde vi bara två en käter. Sen lunch, Crépes, rätt gott. Och efter det var det datakunskap, också helt okej. Men jag och Johanna fick gå eter en timma för vi skulle göra ett ärende på stan och lite. Så när det var avklarat tog vi bussen hem, och jag lyckades skömma ut mig såklart, men men. De fick sig ett gott skratt iallafall.

De va egentligen meningen att Elena skulle följa med mig hem idag, men hon hade tydligen inga pengar till buss eller vad det va. Får se om hon kommer senare.

Nu ska jag kika runt lite efter vår/sommarkläder på internet.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0