Fredag

Första inlägget på ett tag, har varit off pga min bloggtorka, ovanligt va?
Iallafall så har min dag idag varit bra. Började med skola som var helt okej, jobbade i Ullas ämne och efter det nationellt prov i engelska. Slutade halv 12 och mötte upp Jossi. Efter det drog vi hem till henne för att käka, sedan ner till stan igen och springa runt i alla butiker 1000 gånger för jag behövde en väska, hittade dock ingen jag ville ha, men köpte iallafall pärlor och lite, så nu har jag gjort fyra armband, haha. Efter det drog vi hem till henne igen, stekte lite i solen för att sedan gå en promenad med hennes hund och jag skulle till bussen. Väl hemma blev det pyssel och data, har även fixat förslag till Jossans design, lägger upp dem här snart, så du kan säga typ vilken som är mest lik den du vill ha. Sen väntar sängen, imorgon blir det öppet hus på Ankarsrums skola!

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0