MISTY





Misty, du är den finaste i min värld!

Hur ska jag klara mig utan dig?
Tanken är så skrämmande, hemsk och helt overklig.
Det är som en mardröm som håller på att bli sann.
Det får inte vara så!
Du är ju min, bara bara min!
Kommer du ihåg när jag sa att det alltid skulle vara vi två, att ingenting någonsing skulle kunan skilja oss två?
Jag hade fel.
Jag svek dig, förlåt.

Älskade fantastiska underbara individ!
Den där känslan i magen när du kommer gnäggande mot mig i hagen är helt obeskrivlig!
Hur du lutar ditt huvud mot min axel och flåsar mig i nacken när du är sällskapssjuk.
Hur du buffar på mig och naffsar i mina kläder när du vill ha godis.
Hur du tittar på mig med dina stora, runda, mörka ögon när jag kommer in i stallet.
Hur du skuttar av glädje när du får springa så fort du kan. 
Hur du flyger i luften av lycka när du får hoppa de låga hindrena i paddocken.
Hur du nästan ligger ner i hörnen när du galopperar.
Hur du slickar mig i händerna när du tackar. 
Hur du bara alltid finns där, oavsett vad. Du lyssnar, men säger inget. 

Jag kommer sakna dig, något så obeskrivligt mycket. 
Du betyder så enormt mycket för mig, och jag vet inte hur jag ska beskriva det, för det får inte plats så mycket ord! 
Du var den enda jag hade när jag mådde som sämst, den enda som inte ställde några krav. Du bara fanns.

Det är hos dig jag mår som bäst, och jag vet inte hur jag ska kunna klara mig utan dig. Bara tanken på det får mig att vilja skrika och gråta! jag får panik, det får bara inte va så! 

Tanken på att inte ens få ha en microdel med dig att göra längre, den är så hemsk. Det gör så fruktansvärt ont inuti mig, du får bara inte försvinna ifrån mig. Det skulle ju vara du & jag, föralltid! 

Alla våra minnen, dom kommer sitta kvar föralltid. jag har lärt mig så fruktansvärt mycket av dig. Du är den som betyder mest i mitt liv, och kommer alltid att göra! 

Jag tänker inte låta någon komma och ta det vi har, eller varandra ifrån oss! Det får bara inte va så orättvist! Ingen kommer nånsin lära känna dig bättre än jag! Du kommer alltid vara nummer ett! 

Jag älskar dig, min fina ängel! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0