1 advent.

11 dagar kvar ♥

Vart tog det här året vägen? Redan första advent, känns som igår det var sommarlov, haha.

Idag har jag iallafall varit hos farmor och farfar på kalas, för farfar fyllde ju år i måndags. Rune var där också, har inte träffat honom på ett år så det var kul :)
Vart såklart massa mat, fika och tårta o sånt så nu behöver jag inte äta mer förrens på torsdag eller nått ;D
Men gott var det, min farmor lagar godaste maten ever för allas information!
Så det är vad jag har gjort idag, skönt med en helt okej söndag för en gångs skull.

Imorrn är det skola 9.40-12.10 sen hem och då ska jag fan julstäda och sätta upp mitt julpynt, haha.

Men nu är det Stockholm Horse Show på tv:n så byyye / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0