Linköping

Mamma, syster, jag & Jossi drog till Linköping för lite shopping igår, mycket rolig dag måste jag säga, haha.

Började med att köpa skor, blev 2 par för min del. Väldigt välbehövligt, för jag lyckas alltid förstöra mina skor, haha.
Sen fortsatte jag & Jossi till Ikanohuset o dom andra 2 gick till Stadium. Gick runt i alla affärer, hitta lite kläder, men köpte bara en t-shirt, ett par legging, vantar & mössa o lite smycken. Är stolt över mig själv faktiskt, haha. Brukar bli mycket mer.
Fortsatte till IKEA där vi sprang minst 100 varv upp o ner o runt överallt för att hitta ett jävla paket med sugrör som vi ändå inte köpte när vi väl hitta de, haha.
6 fotoramar blev det för min del iallafall, så nu har jag ramat in några av mina framkallade foton :D 
Sen va vi hungriga, så vi gick till McD o Jossi åt brun sallad, hahahaha. 
Folk som gick förbi bara stirrade på oss, kanske inte så konstigt när en sitter o gapar om brun sallad o den andra får damp o kastar pommes på den första ;D En fullträff fick jag in också, rakt i ansiktet, haha! 
När vi ätit klart gick vi ett varv inne på Hööks, elr Jossi gick o jag jogga, haha. En vacker dag ska jag kapa av benen på henne, så hon blir kortare än mig, mohahahaha!
Blev ytterliggare ett varv inne i Ikanohuset & på IKEA innan vi gick till Maxi o köpte tidningar o blåbärsloka. Gick till bilen och sen kom mamma och syster och vi åkte hem.

Mycket bra dag med världens bästa vän iallafall ♥


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahahahaha! :D

de va en mkt braaaa dag som alltid med dej bästa du <3 ÄLSKAR DEJ!

2009-11-07 @ 10:34:07
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0