6 oktober.

Sitter och lyssnar på världens bästa John Mayer ;*
Har vatt en helt okej dag idag, började med Samhäll & matte i skolan, som faktiskt var helt okej. Sen drog jag, Jossan, Madde, Paula, Kajsa, Linnéa och Frida ner till Thai Hoa och käka lunch :) Klart mycket bättre än blodpudding som serverades i skolan ;)
Sen drog vi tillbaka till skolan för 2 timmars lektion med Kerstin. Helt okej lektion, och självklart så skulle Jesus va med! xd Men nu är han DÖD. Höhö. Massa minnen från lågstadiet också, herregud asså. xD Ska bli kul o höra alla kärleksbrev sen ;)
Tog iaf 16.10 bussen hem, åt lite och hamnade här som vanligt.

Men nu måste jag slita mig från internet och göra engelskan, hur nu det ska gå.

Btw, jag har namnsdag idag, för jag heter Jennifer om nån missat det ;>


Byyyye / Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0