ÄNTLIGEN!

Äntligen, inget mer plugg! Inget mer o göra denna termin ;D
Förutom praktikuppgifterna men dom räknas inte.

Men fyfan vad trött jag är nu. Har suttit och gjort klart massa skolarbete sen jag kom hem från skolan vid 5 typ. Men nu är det klart, så jävla skönt!

Imorrn blire skola först, o LPL prov, har pluggat som ett as på allt utom det. Iof kan jag de mesta sen innan, men borde läsa igenom allt nåra gånger innan för om jag känner mig själv rätt kommer jag inte kunna hälften när jag väl sitter där och skriver, haha.
Och sen hänger Jossan, Madde & Frida med mig hem efter skolan imorrn ;D Ska betala för Idreresan i mars, pch Frida ska också med! wihoooo :D

Nu ska jag starta Spotify & leta upp lite ny musik till min mp3, tröttnar så jäkla fort på all musik, haha.

Byye / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0