Fujifilm fotobok.

Kikade in hos Gilraen och läste i ett av hennes inlägg att man kan skriva minst 100 ord om fujifilms fotobok i sin blogg och få en fotobok gratis, hur bra som helst! En väldigt bra bok att ge bort i present eller spara sina egna bilder i, så andra kan kolla på dem. I min fotobok tänker jag samla alla mina bilder från sommaren som jag är nöjd med, och som ger mig bra minnen. Kanske några bilder från Öland och bilder från sommarens alla grillfester! Eller så kanske jag gör en fotobok att ge bort till min mamma som fyller år 28 oktober, med bilder på mig, min syster och min pappa, samt bilder som jag vet att hon tycker om och kanske sådana hon tagit själv. Vill du också ta del av det här erbjudandet så klickar du dig vidare här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0