Måndag.

TRE VECKOR! Sen slipper jag skiten.

Rätt seg dag i skolan, hur tänker man när man sätter de fyra segaste ämnena tillsammans en måndag? Troligtvis inte alls. Engelskan va skitseg. Historian gjorde vi inte ett skit på, gick efter en halvtimma & åt för vi va hungriga, haha. Svenskan va rätt bra, såg på film om Troja o lite. Samhällen va som vanligt, tråkigt! Tog 16.10 bussen hem sen har jag inte gjort ett skit typ, ätit o lagat ett par träningsbyxor åt pappa, haha.

Imorrn är det tisdag, skola 8.30 - 16.00 -.-

TRE VECKOR! Jag står ut....tror jag?



Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
'Cause I saw the end before we'd begun
Yes I saw you were blinded and I knew I had won

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0