Onsdag.

En fullspäckad dag har det varit!
Började med skola, som va rätt bra. Hade prov och redovisning i LPL, gick ganska bra med båda två.

Efter skolan hängde Jossan, Madde & Frida med mig hem, gick till Ica o köpte choklad innan vi gick till gårn och de betalade för Idre resan :) Va där ett tag, Frida spela gitarr & lite. Sen gick vi hem till mig och gjorde ett meningslöst försök att hitta kläder till imorrn, haha.
Jag & Madde följde Jossan & Frida till deras buss som gick vid 6, sen gick vi hem till mig igen och åt och lite innan vi gick ner till skolan och sen till Ica där hennes bror hämtade henne.
Mycket trevlig eftermiddag med finfina tjejer :)

Nu ska jag slå mig ner framför tv:n och kolla fotboll med pappa!

Bye / Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0