WIHOOOO!

Gissa om jag gillar min pappa ibland asså!

Vi sitter i vardagsrummet och kollar på tv, när jag nämner snö typ & fjällen, att de skulle va kul o åka dit nån mer gång....

Och han bara "Tja, vi ska ju till Idre med fritidsgården så" Gissa om jag blev glaaaad :D
Så nu ska tydligen jag, pappa och syster till Idre i vinter!

Dock vart jag liite sur, för jag ville åka med familjen + Johanna :/ Men ska fråga om hon inte kan hänga med gårn iaf, för pappa sa att han kan fixa så hon får bo med oss då :D Hoppas de finns plats kvar bara!

Nu ska jag snacka med Johanna och tacka pappa igen, wiiiiiiiiiiiiii :D Det kommer bli så jävla kuuuul :D

Ses / Jennifer


Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: tack så mycket!

Lätt att vi måste göra om de :*

<3

2009-10-02 @ 22:39:35
URL: http://josefiiinj.blogg.se/
Postat av: juliairene

tack! :D

2009-10-03 @ 16:08:17
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0