Onsdag.

HejTjaHallåTjenaHalla, tja ni fattar.

Sitter med datorn i knäet och lyssnar på Aerosmith, och funderar på varför jag egentligen skriver detta inlägg, har inget intressant o skriva om denna dag. Men i brist på annat så gör jag det iallafall.

Tog iallafall 08.50 bussen in till skolan imorse, och gjorde svenskaprovet jag missade när jag var sjuk förra veckan. Gick rätt bra, förutom att jag blev totalt jävla hjärndöd, och glömde totalt bort nått som jag verkligen kan. Jag skulle skriva upp alla tempusformer i rätt ordning, och kom inte på vad den sista (elr näst sista xd) var, och jag visste det så väl egentligen! Men men, lämnade in mitt prov med den rutan tom, och gick ut ur klassrummet. Hann gå 5 meter innan jag kom på det, som en blixt från klar himmel, PLUSKVAMPERFEKT heter det ju! Så fruktansvärt irriterande.
Hade svenska lektion efter det, som gick rätt fort. Lunch efter det, träffade Hanna & Kajsa i matsalen, och umgick lite med dom innan Samhällskunskapen. Som vanligt så var det segt, men jag hann nästan klart med mina frågor iallafall.
Avslutade dagen med 2 timmars LPL. Hade tydligen läxförhör som typ ingen visste om, och halva klassen satt som frågetecken, haha. Svarade på 2 frågor av 5 iaf, fick rätt på en ;D
Lite rast efter de, och sen kom rektorn in och pratade i en halvtimma, blah blah blah.... Näe, de va nödvändigt och så, men jag var så trött så jag var inte särskilt närvarande hela tiden, höll på o somna, haha. Körde minuten efter det, och jag pratade om Elena Lundgren! Grattis till Volvon, haha ;) Sen var dagen slut och jag tog bussen hem, där jag är nu.

Så, slut på mitt meningslösa inlägg, slänger in massa gamla bilder istället. ;)

Bye / Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0