Första skoldagen.

Då var första skoldagen avklarad, inte så farligt som jag trodde det skulle va.
Jättekul att träffa alla igen iallafall, och så är vi ju 3:or!!!!!!!!!! 
Hade information på morgonen, och sen vanliga lektioner efter läsårets första håltimma.
Hade religion, svenska & idrott, helt okej. Dock pratade vi bara på idrotten, vilket var tur för mig som inte hade med mig gympakläder första dagen i skolan. 

Sen hängde jag med Jossi hem, äntligen! För länge sen vi sågs.
Var mycket trevligt och mycket välbehövligt.
Vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan henne. På fullaste allvar. 

Imorrn blir det Hasselö med BF, kan nog bli trevligt. 

Byyyye / Jennifer

Kommentarer
Postat av: Jossi

du är bara bäst o knäpp <3

2010-08-25 @ 20:58:25
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0