Kalmar.

Det blev en dag i Kalmar med Vickan, Mange & Jessica.
Upp vid 5, iväg vid 6. Behöver jag säga att jag var trött?
Åkte i Manges stora jättebil, och jag och Jessica fick sitta i hans jättestora (läs pyttelilla) baksäte.
Men det gick skitbra, trodde inte det var så bekvämt, haha ;D Kunde till och med sova ett tag.
Först, efter några stopp på ett x antal mackar, åkte vi till va de nu va de hette och gjorde några ärenden innan vi åkte till Kalmar & IKEA.
Köpte fotoramar till mitt bildprojekt, så nu är det bara att sätta igång!
Och så hjälpte vi Mange att hitta delar till hans kök på "ta det själv" lagret, lättare sagt än gjort.
Men vi klarade det, och kom ut från IKEA med 30 kartonger och svettiga som tusan.
Sen blev det hemfärd, alla somnade utom Mange, som satt bakom ratten.
Men det har varit skitkul! Man kan inte annat än att skratta åt den där galna duon alltså.
Bilfärd med en som har galet roliga kommentarer till allt, en som tigger stryk, en som har nästan konstant hicka och en som inte kan sluta skratta.
Plussa på hög volym på radion och digga i otakt med falsksång, så har ni vår bilfärd.
Tror både jag och Jessica kommer ha träningsvärk i smilegroparna imorrn. 

Enda bilderna från dagen, men här är iallafall sällskapet! (Dem syns ju nästan iallafall). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0