Min helg...

...har spenderats med Josefine Aspeteg! Alltid lika trevligt och välbehövligt. Vi spenderade gårdagen på hästryggen, på mycket chokladiga hästar, Daim och Noblesse. Försök att slå det ni!
Kvällen spenderades framför One Tree Hill & datorerna med Ben & Jerry's och cheddarpopcorn/jordnötsringar.
Sov i husvagnen, helt okej. Dock var det väldigt varmt när vi vaknade, typ 35°.
Jossi åkte hem idag vid 2, och jag var duktig och lagade mat till mig och pappa.
Pappa och jag tog Nissanräserbil ut till stallet där de andra var. Möttes av en glad och mycket gosig häst som nog kände sig lite ensam. Vickan & Jessica red medans jag och mamma fick passa "Putte" = världens sötaste föl.
Red Noblesse lite efter Jessica, en sista gång innan vi åkte hem.
Packade in häst och utrustning i transporten och gav oss ut på vägarna, sisodär en 5 kilometer. Och nu är Noblesse hemma! Blandade känslor, skönt att vara hemma men tråkigt att lämna Björkhult. Chattanoga vart glad iallafall! :) ♥ Sen kom grannarna och Berra körde igång Bull Riding maskinen, och alla vågade sig på en ridtur på tjuren utom jag och mamma. Eller mamma kunde inte och jag var feg. Men nästa gång, då ska jag äga ut alla! Jag ska bara träna lite (läs mycket) först......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är nog den enda som aldrig ätit den glassen. :P

2010-08-04 @ 17:29:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0