Onsdag.

Vaknade idag och insåg att det är 1 vecka kvar till skolan börjar. Det finns bara en positiv sak med det, att man får träffa alla i klassen igen!
Idag har jag degat framför datorn hela dagen, har inte orkat göra något annat.
Snart bär det av till stallet, ska rida och träna horsemanship med min fyrbenta vän.
Sen ikväll borde jag kolla klart på säsong 5 av OTH, så jag kan lämna tillbaka dom till Sofie, som så snällt lånat ut dom till mig. :) 

Imorgon blir det Västervik, ska till optikern.
Yes, Jennifer ska å glasögon igen. Kanske lika bra det, så slipper jag ha konstant huvudvärk. 

Nu ska jag göra mig iordning och byta om till lite mer stallvänliga kläder. 

Byyyye / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0