Västervik.

Min eftermiddag spenderades i Västervik.
Körskolan först, sen träffade jag Elena!
Kollade in skor och kläder på Ogräs i en halv evighet, älskar affären!
Gick till Synoptik och beställde tid för synundersökning, tror det är dags för ett par nya glasögon. Suck.
Mötte William och Love, och drog hem till Elena för lite käk och film.
Vampires Sucks & Transporter 1 var det tänkt.
Hamnade framför tv:n, där nått program om plastikoperationer gick. Rätt intressant faktiskt, och lite äckligt.
Kom hem för en stund sedan, har ätit lite och ska snart sova.
Måste upp tidigt imorrn, ska till körskolan och sen hem och rida.
Och Josefine Aspeteg är den starkaste personen som finns, jag tror på dig! ♥



Kommentarer
Postat av: Jossi

åh du är fan helt underbar min vän <3

jag har ätit idag :D:D:D

2010-08-11 @ 08:22:54
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0