Häng med fina brudar ;*

Gårdagen var skitkul! Började med att Johanna kom till mig vid halv 12 typ, satt vid datorn & lyssnade på Katy Perry. Gick till affären och lite, sen lagade vi mat, kyckling & apelsinpotatis. Efter en stund kom Frida & sen gick jag och mötte Jossan medans de andra fortsatte med maten. Sen blev det massa mat & snack och mycket skratt! Var länge sen jag skrattade så mycket, var så skönt o få prata av sig lite. Är grymt glad att jag träffat så fina tjejer, livet vore inte lika roligt utan er!
Efter maten gick vi ut och gick en stund, sen gick vi in och snackade mer och åt äppelpaj med vaniljsås.
Sen shottade vi på nån lakrislikör innan vi gick ut igen.. Sen degade vi i mitt rum (jag somnade ju självklart) fram till 3 nångång innan vi gick och la oss.

Mycket rolig kväll med mycket fina tjejer! ♥

Nu sitter jag & Johanna vid varsin dator och ska snart laga mat.

Byyyye / Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0