Måndag.

Ny vecka. 1 vecka och 4 dagar kvar tills jag fyller 18! :D
Idag var det iallafall skola som gällde, hade engelska och historia först, gjorde inget på engelskan, och på historian är jag klar så jag och Johanna gick och åt och gick till körskolan. Beställde 7 körlektioner också.
Sen var det samhäll, och då satt vi ett gäng i ett grupprum och ritade och lyssnade på The OffspringFloggning Molly! ;)
Sen träffade jag Jossi en stund, träffade Neah(?) utanför skolan, så pratade lite med henne innan vi gick ner på stan.. Har bestämt vad jag ska ha för Converse nu iallafall.
Tog 4 bussen hem, träffade Alex då med :)
Sen har jag inte gjort så mycket mer, ätit och suttit vid datorn, ska försöka få Johanna med på en promenad nu.

Byyyye / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0