Onsdag.

Idag är jag glaaaad :D
Skolan var helt okej, lite segt på rasten bara. Lyssnade på massa bra gammal musik med Johanna & Amanda på MUPR, haha, vi kunde typ varenda låt utantill ;)
Gick ner på stan med Johanna efter skolan, mötte mamma & pappa på Åhléns, köpte knäckebröd på Hemköp som vi åt upp i trapphuset, haha. Sen gick vi till Bokia och mötte mamma & pappa igen.. Och jag fick de tre första böckerna i Twilightserien inbundna av mamma igen :D Så nu har jag dubbelt upp och slipper vara så rädd om pocketböckerna för att dom ska gå sönder. Ibland är mina föräldrar bäst. ♥

OCH JOSSI ÄR HEMMAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Världens bästabästabästabästa vän! ♥


Kommentarer
Postat av: Jossi

guuuuuuuuuuuull, du är finast och bästbästbäst så det så <3<3<3<3

2010-03-04 @ 12:12:07
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0