Söndag.

Idag har jag varit duktig! (a)
Vaknade efter 10 nångång, och sen tog jag det lugnt hela förmiddagen.
Lagade mat till familjen, och sen kom Johanna en stund, alltid lika roligt!
Man får sig alltid ett gott skratt när man är med henne, smartskalle :) ♥
Gick bingon med Natalie som vanligt, för att stödja klubben.
Sedan tog jag cykeln ut till stallet där resten av familjen var, och alla dessa uppförsbackar...BLÄ.
Haha, fick nästan kramp i benen när jag cyklade uppför den tredje sega långa backen.
Men men, fram kom jag och hjälpte till att mocka och släppa ut hästarna, innan jag cyklade hem igen.
Så idag har jag gått 3,5 km och cyklat 5 km! STOLT! Haha.

3 dagar i skolan i veckan som kommer, skönt!
Och i helgen blir det Jossi för hela slanten! GILLA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0