♥ Dag 2 - Min Första Kärlek.

Eftersom jag åker bort imorrn och är borta hela helgen, så gör jag de dagarna redan nu. 

Min första kärlek var en kille som heter Jacob. Vi träffades på ett disco när jag var 10(?)
Vi lekte "pussleken" ni vet, den där leken när alla tjejer springer runt och försöker pussa alla killar som är så äcklade så de nästan spyr. 
Jag fick iallafall pussa han Jacob, och då vart jag jättekär, haha. Men han vart inte kär i mig (sa han då), men när jag kom hem, så ringde hans mamma och frågade chans på mig åt honom, gulligt ju?
Vi var "ihop" ganska länge, och jag fick ett jättefint halsband av honom som jag fortfarande har kvar tror jag. 

Det var min första kärlek iallafall. 

Sen var vi ju lite udda på lågstadiet i Ankarsrum, så vi bytte killar med varandra på varje rast, haha, så jag kanske hade någon första kärlek innan, som jag inte kommer ihåg. 



Kommentarer
Postat av: JohannaHuhtala

HAHAHAHAH! de där kommer jag ihåg ahahahhaha!

2010-11-26 @ 15:52:42
URL: http://johannahuhtala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0