Födelsedagsmiddag & Julmarknad.

Igår blev det födelsedagsmiddag hos farmor och farfar, för farfar fyller år på tisdag :) 
Hela tjocka släkten på pappas sida tillsammans i en enplansvilla, resulterade i typ +40° och en massa prat, alla pratar i minnen på varandra. Men det är alltid lika trevligt ändå! 
Och jag har världens bästa farmor & farfar, sådeså! 

Idag var det julmarknad i Ankarsrum, var nere en sväng med mamma och pappa. Köpte marknadsgodis, samma som varje år. Variationer existerar inte här inte. 
6 limpor bröd följde med hem också, och jag fick bokstavligen mosa in dem i frysen för att de skulle få plats. 
Sen blir det stallet och mocka, om inte mamma redan gjort det. 
Efter det blir det Västervik & J ♥ Sover nog där med, skönt o slippa åka buss när man ska upp tidigt. Kunna sova 1 timma till, WOHO! Det betyder mycket när man ska jobba från 12.00 - 21.30, efter skolan. Dock inte lika kul att behöva gå från Johannesdal till Coop. :( Förstår mig inte på stadsbussarna heller, haha. 

Sen ska jag våldgästa Sofie med lite fika nåndag, och se hur hon och Viktor har det i nya lyan :D 






Kommentarer
Postat av: Frida Sallermo

NU är jag nyfiken, du pallrar dig genast till skolan imorgon och berättar vem J är! :)

<3

2010-11-21 @ 19:17:32
URL: http://fridaaemiilia.blogg.se/
Postat av: Jossan

Johannesdal, då kan du ju gå med mej till skolan :D (a)

2010-11-21 @ 20:57:15
URL: http://josefiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0