För att Frida ska ha nått att läsa.

Tio första:
Första bästa kompis:
Kajsa Söderlund. 
Första bil: Min lilla silvriga pärla. (Numera buckla) :( 
Första kärlek: Haha, jadu.. Björn eller Robin i lågstadiet? 
Första husdjur: Fåglar 
Första semester: Norge 
Första jobb: Samhällsförening (y) 
Första köpta skiva: Nån Aqua kanske

Första riktiga kyss: Haha, måste vatt den på discot i 3:an. 
Första piercing: Öronen, om det nu räknas. 
Första konsert: Massa på Hultan


Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Vin 
Sista bilfärd: Affären 
Sista filmen du såg: Heart Break Hotell på tv igår. 
Sista bubbelbadet: Några veckor sen? 
Sista spelade cd: HÅLL I ER... JUSTIN BIEBER. (min syster tvingade mig spela den när vi åkte till stallet) 
Sista gången du grät: Ett tag sen 
Sista måltiden: Baconlindad fläskfilé 

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej 
Blivit arresterad? Nej 
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej 
Varit på tv? Ja, haha. 
Fått ditt hjärta krossat? Nej, inte direkt. 
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej 
Haft ett one night stand? Nooo 
Busringt till nån? Haha, ja. 

Sju saker du har på dig:
Tröja, byxor, BH, Trosor, Klocka, Armband, Kofta. 

Sex personer som du älskar:
Kan inte välja några bara.


Fem SAKER (inte pengar) du önskar att du hade:
En frisk häst 
Nya vinterskor 
Eget gym i källaren 
En biljett utomlands 
En MacBookAir 

Fyra personer du önskar att du hade bättre kontakt med:
Mina kusiner. 


Tre val:
Svart eller vit? Både och 
Sommar eller vinter? Sommar 
Choklad eller chips? Choklad 

Två saker att göra innan du dör:
Flytta till England 
Stå på toppen av Mount Everest och skrika ut mina största hemligheter 

En sak du ångrar:
En? Pröva hundra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0