Halkbana!

Halkbanan får 5 av 5 toasters, helt klart! 
Skitkul var det, och väldigt nyttigt. 
Dock fick vi snö och slask att köra i, ännu svårare. Slapp de svåraste övningarna. 
Kallt var det också, och J & jag hade svårt att hitta stolsvärmen :( Till slut hittade han knappen på sidan av sätet, men min funkade inte, fast jag tryckte typ 10 gånger på den. HAHA. 
Så jag fick frysa om rumpan i en halvtimma innan vi bytte. Inge vidare. 
Dessutom funkade inte värmereglaget(?) till fötterna, så någon känsel i dom hade vi inte. 
Annars vare en superbra liten gul bil (y) 
Höll på o hamna i diket en gång när läraren sa åt oss att köra för fort och sa till för sent. xd 
Och J var mer än lite modigare än mig, skyller på att jag är tjej, haha :) 
Men kul var det, sladdade så slasket slog upp på rutorna, haha. 

Imorrn, Norrköping! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0