Jobb.

Har jobbat hela helgen, men vet ni vad, jag klagar inte! För det är så jäkla bra, och jag stortrivs! 
Så igår jobbade jag mellan 12.00 - 22.00 och idag mellan 10.30 - 17.50. 
Sen har jag ju sällskap av M också, och det gör ju dagarna lite roligare ;D
Förutom när han tvingar mig tömma soptunnorna på toaletterna och diska 511 grytor där matresterna sitter fast. 
"De kan ju PRAKTIKANTEN göra" Undrar hur många gånger om dagen jag hör den meningen.. 
O andra sidan får vi ju belöna oss själva med att höja volymen på tv:n och sjunga falskt till Di Leva! 
Mamma och pappa kom och hämtade mig, och så åt vi på Kina innan vi åkte hem, för det är ju FarsDag. :) 

Imorrn blir det skolan och på tisdag kvällspass med M. Undrar hur det ska gå. 
Något i stil med "Om PRAKTIKANTEN kan göra det där, så kan jag dricka kaffe sålänge."
Då går jag i strejk, eller hur man nu säger, haha. 

Nu, FarsDag fika! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0