STOCKHOLM!

Har haft världens bästa helg i huvudstaden! 

Fredag: 
Åkte hemifrån vid 12 nångång, var ganska dåligt väglag och mycket trafik men vi var framme vid hotellet vid halv 5 ungefär. Checkade in och gjorde oss iordning lite snabbt för att sedan ta tunnelbanan & tvärbanan till globen. Väl där gick vi runt lite på mässan innan vi gick till våra platser för att kolla på invigningen. Helbra kväll med live underhållning av Apollo Drive & nån tjej från melodifestivalen. Lite av Volbeat(?) också. Kändishoppning med Carolina Gynning & kameler som gjorde galoppombyten, och en massa annat kul. Kom hem efter 12 nångång, efter en resa i en knökfull tunnelbanevagn. 

Lördag: 
Tog oss in till stan efter en hotellfrukost som var muuuums! Träffade moster som gick med oss på stan hela dagen, och visade oss de bästa ställena, haha. Fikade på Wayne's och shoppade loss, eller a, jag fick iallafall med mig ett par vantar, en mössa & en tunika hem. Julklappar till pappa också, han är så jävla svår att handla till ;P 
Jessica & jag lyckades gå vilse inne på Åhléns också, kanske inte så konstigt när affären har 5 våningar. Träffade Elena och Marja på GinaTricot också :)  
Åt kinamat på kvällen, och sen blev det bio. Somnade som stockar sen, blir helt slut både i kroppen och i huvudet när man ska hålla koll på allt, haha. 

Söndag: 
Blev lite shopping & fika i Skärholmen innan vi åkte hem. 
Svängde in vid Hölö och hälsade på Åke & Siv med, fikade och pratade massor. Och där vill jag bo! Hur mysigt som helst, i en liten förort till Stockholm. Var jättedåligt väder på vägen hem, så det tog ganska lång tid, men jag och Jessica underhöll oss med Svensson Svensson & Juno. Älskar att kolla på film i bilen, det blir inte lika segt då. Och sen kan jag koppla bort att väglaget är dåligt också ;P 
Kom hem till nästan en meter snö på uppfarten, var knappt ens 2 decimeter i Stockholm. 

Har iallafall haft en superbra helg, som slutade med att jag fick boende där uppe om jag ska plugga! Älskart :D 
Slippa oroa sig om sånt om jag nu ska plugga där uppe, börjar bli sugen på det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0