Söndag.

Gårdagen var himla nice! Plockade upp Alex & Becka på morgonen, och vi tog oss ut till Björkhult för att hälsa på Victoria. Blev en fika på 2,5 timmar med oreos, chokladbollar och digestivekex! Det satt inte fel i det gråa vädret precis.
Åkte med Victoria hem efter 1 nångång, åt mat och gjorde mig iordning för att åka till min egen häst.
Fick ridsällskap, Agneta & Natte följde med, sånt tycker vi om! Satt och pratade hos dom fram till 8 nångång. Åkte hem och kollade på Alice I Underlandet med Jessica & Ellinor. 

Och så pratade mamma och jag om London, så nu är det spikat och klart! Och nu kommer resan bli av hur eller hur, särskilt när man troligtvis får 2 personer till med på resan, varav en är den bästa i hela världen! Kan inte bli bättre ♥ 

Idag packade mamma och pappa väskorna för att åka på Tallinkryssning, så Jessica och jag är ensamma hemma fram till tisdag.
Har inte hunnit göra så mycket idag, ska till stallet sen och rida.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0