Jobbjobbjobbjobb.

Första jobbveckan har börjat, och jag gillart! 
Så nu gör jag inte så mycket mer än jobbar, äter och sover. Haha! 
Öpnnade idag, så var hemma vid kvart över 1, har hunnit tvätta lite och plockat undan i köket.
Lillasyster fixade middag som vanligt, det går tydligen inte att äta min mat... 
Borde ta tag i mitt rum med, måste städa och flytta om lite möbler så min nya sköna 140 säng får plats, höhöhöhö. 

I helgen blir det Bröllop, min morbror ska gifta sig. 
Och så ska vi fira finaste Lovisa som fyller 18 imorrn! 
Kaaaan bli fint! 

Fingerupdate: Idag är det djungelboken som gäller, inte lika fint som pongo, men det får gå. 
Imorrn blir det Aristocats, OMG kan knappt vänta! Älskar dom!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0