Monday.

Alarmet ringde klockan 08.00!!!! Vet i fan varför jag satt det så tidigt, men det var bara att gå upp och göra sig iordning. 
Åkte in til stan och hämtade Amanda och Hanna på gymnasiet. Gick igenom hela A-huset och kände hur skönt det är att jag slutat! 
Åkte ner på stan och gjorde några ärenden innan jag mötte upp Tim vid McD, beställde mig en klipptid, fixade några ärenden till Tim och sen vandrade vi upp till Electric Inc och väntade i 100 år innan vi fick reda på att vi fick ringa istället. -.- 
Men nu så, nu blir det ÄNTLIGEN av! Peppar peppar. 
Sen åkte vi hem. 
Och nu sitter jag här, och har skittråkigt. 

Imorgon blir det fika med AlexBallex :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0