New In!


Var ju som sagt på Guldfynd idag, fick med mig en klocka och ett Humanity Good Works armband hem. Eller, jag fick bara med mig klockan hem, för leveransen av armbanden var försenade, så jag fick skriva upp mig så lägger dom undan ett till mig. Men det ser iallafall ut som på bilden nedan:
Gick in på VeroModa och fick med mig en brun poncho hem också, den är sååå fin! 
(Och min kamera vill inte samarbeta med min dator, så bild på klockan & ponchon kommer en annan dag.)


Efter lite shoppande i affärerna och strömavbrott på Västerport så hamnade jag, Kajsa och Hanna på McD. Köpte glass av Albin och träffade på Elena. Kom på att jag saknar mina fina vänner, för shit vad kul vi har haft! Alla fester, grillkvällar, bilåkande & studentfesten som bara var bäst! 
Ååååh, det där gänget asså ♥ 
Tog min fina volvo(!!!) hem, tog på oss gympaskorna och gav oss ut på en lång promenad. Den behövdes, och vi hade massor att prata om, mina fina tjejer och jag :) 
Nu kollar jag på True Talent och planerar inför resten av veckan som består av grabbkväll med öl, pizza & fotboll, hopptävling och bio. Sånt gillar vi! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0