Västervik, Spel, Vin, 18årsfest.

Var full rulle hela dagen igår, började med att åka till Västervik med Hanna & Lovisa, gjorde några ärenden åt Lovisas pappa, gick på stan och fick med mig en tröja och ett par jeans, köpte pizza på Acapulco och godis från godishuset i Verkebäck. Hamnade på Hannas veranda med varsin pizza framför oss, innan vi drog vidare till Amanda för lite vindrickande och spel. Alltid lika trevligt, även om Hanna och jag är värdelösa på med andra ord ;) 
Kajsa dök upp efter ett tag, och vi drog vidare på Robin & Jacobs 18års fest i Totebo. Var riktigt trevligt, och Albin lärde mig bugga! Inte illa för en sån som mig ;) Cred till honom som lyckades iaf! 
Åkte hem efter 1 nångång, för Kajsa skulle upp och jobba. 
Hellyckad kväll iallafall! 

Idag ska Hanna och jag till Mörtfors och fika på Kajsas jobb, sen blir det hopptävling i Björkhult.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0