Seg daaaag.

Har inte gjort något på 2 dagar. Börjar bli rätt segt. Eller jag red igår, i typ 20 minuter, sen tröttnade jag. 
Orkade inte ens följa med min syster ut när hon skulle rida idag, så jag satt i bilen och kollade på Systrar i Jeans
Och här sitter jag nu, i min rosa onepiece. Japp, ni läste rätt.. Jag har krossat min egen gräns än en gång, och skaffat mig det jag absolut inte skulle ha, och så en rosa dessutom. Men jag måste erkänna att den är rätt mysig. 
Sen fick jag lite ångest av att jag inte gjort nått, så jag frågade min fina vän Kajsa om vi skulle åka ut på sjön nån dag, och hon sa JA. Tack gode gud. Mitt lata liv är påväg att reparera sig. O andra sidan så börjar jag jobba om 2 veckor, så jag kan behöva lata mig. Nejvars.. Det är kul att jobba! 

Okej, nu har jag förmodligen slösat bort 20 sekunder av din meningsfulla tid (om du ens orkat läsa), med mitt meningslösa babbel, så nu ska jag sluta. 

HÖRS, over and out! 



Kommentarer
Postat av: Jossi

sv: åh, du är ju världens bästa vän jejja <3

2011-07-21 @ 13:15:16
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0