LEDIG.

Jobbade igår, fram till 15.00. Gluttade fotboll i Hjorted med Kajsa & Hanna.  
Mamma och pappa kom hem från Finland, fick mig en efterlängtad parfym! 
↓ 


Ledig idag, trodde jag skulle kunna sova ifatt lite, men inte.. Upp med tuppen för att följa med Tim när han tatuerade sig, varmt som satan och lång tid tog det, men nu sitter den där. Skitsnygg är den också! 
Tänkte beställa mig en ny tid också, men det får vänta till hösten. Känns dumt att göra något sådant precis i rötmånaden, då det inte finns så mycket tider. 
Men visst vart man sugen igen, ujujuj! 
Sedan hälsade jag på Kajsa en stund på hennes jobb, inte helt fel det heller :) 

Imorrn blir det jobb till 16.00 och efter det ska jag hälsa på Victoria och ev. gå på bio. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0