A Little Update Again.

Har haft fullt upp, så har legat lite lågt på bloggen ett tag. 
Har iallafall hunnit med en hel del. 

Har varit i Ullared med Kajsa & Hanna. 
Märkte att vi hamnat liiiite fel när vi såg skylten Halmstad 26 km. Men fram kom vi iallafall, efter 6,5 timmar ;)

Sen har Manda fyllt 18, så då blev det parteeeey!

Har även jobbat en del, som vanligt...
Gjort om i mitt rum också, bilder kanske kommer nångång i framtiden.

Sen har jag haft vinkväll med Astrid & Hanna, mycket trevligt!
Ehmm, kollat på fotboll har jag gjort också, och shoppat massoooor.

En massa promenader och ridning också såklart. Och så innebandy.

Ja, och sen en massa mer saker som har hänt.

Har fått ett jobb till på en förskola i Västervik, jobbade första dagen förra veckan.

Var på gymnasiets naturfest i torsdags, kändes en aning B, men som tur är så känner man ju en del naturare så det gjorde ju saken lite bättre, kom in utan problem iaf.
Dock borde jag bränna mina kläder. Fyfan.

Provkört en riktig monsterbil också, den vann nog till och med över xc60'n, helt sjuk bil! Förhoppningvis blir den vår också.
Annars har det inte hänt så mycket mer spännande i mitt otroliga liv.

Ska försöka bättra mig med bloggen, nångång...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0