Klippning & Innebandy.

Började dagen med att vakna, inse att jag ställt klockan förtidigt, ställt om klockan, somnat om och vaknat vid rätt tid. Hade klipptid i Västervik vid halv 10, så jag plockade upp Kajsa och så begav vi oss in mot stora staden för att förlora lite slitet hår. 
Käkade lunch på Kina och gjorde några ärenden på stan innan Hanna mötte upp oss så vi kunde åka hem. 
Fick med mig en svart mössa hem, tackar Hanna för det ♥ 
Väl hemma släppte vi av Hanna, kikade lite i Kajsas nya rum och kollade möbler, innan vi satte oss i nästa bil för att åka till Haraldsbo för andra dagen i rad, för att hämta Kajsas farmor. 
Lite konstigt att prata med henne, för det känns som att prata med min egen farmor... kanske för att dom är syskon? Haha. Skjutsade iallafall hem henne, innan vi packade väskorna och vandrade ner för 1,5 h innebandy! 
Underbar känsla! Har saknat innebandyn lite för mycket tror jag. Spelade trots allt i 5 år innan jag hade ett uppehåll på 5 år, haha. 

Imorgon ska jag & Kajsa till Stormbo, sen ska jag rida med Sofia! 
Spår en väldigt bra morgondag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0