Still Friday.

Blev en låååång fika med Carita idag, Sofia och bebisen var där med, så det var riktigt trevligt :) Och idag har jag hållt en 3 månaders bebis, när jag stod upp. Uuuuh, snacka om nära döden upplevelse. Dom är ju så små och ömtåliga, så jag var livrädd att jag skulle tappa honom. Men det gick bra, och det hela slutade lyckligt. :) 

Sen fick jag för mig att jag skulle cykla till stallet, så en mil på cykel med musik i öronen blev det. Inte helt fel, och lagom varmt var det också, så det gick relativt smärtfritt ;) 

Ikväll blir det häng med dom bästa, får se vad vi hittar på. Ska visst va fotboll på Lia har jag hört, så vi kanske hamnar där. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0